Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Η ομιλία δόθηκε στον όμιλο των μαθητών της "Bridge of the Freedom" στις 21 Απριλίου 1954, λίγες μέρες πριν τη στέψη του ως Κοσμικού Τσόχαν της 7ης Ακτίνας την 1η Μαίου 1954.

"…. Την παραμονή της μεγάλης αυτής τελετής (της Στέψεως) που θα απασχολήσει την προσοχή και ενέργεια όλων των Μελών της Πνευματικής Ιεραρχίας Μας, η Καρδιά Μου γεμίζει ευγνωμοσύνη και ταπεινότητα για την τιμή που Μου δόθηκε να λάβω το Στέμμα της Εξουσίας, ως η διευθύνουσα Συνειδητότητα του επερχόμενου κύκλου (των 2000 ετών) ……..

" Αν και ήμουν ο Ηγέτης της 7ης ακτίνας για πολλά χρόνια, εν τούτοις δεν είχα ακόμη αποβεί ο Κοσμικός Αντιπρόσωπος του νέου κύκλου, γιατί οι τελευταίοι κραδασμοί της 6ης ακτίνας ήταν ακόμα ισχυροί πάνω στην ατμόσφαιρα του Πλανήτη.

"Για σχεδόν εκατό χρόνια, μετά την Ανάληψη του φυσικού μου σώματος, προετοιμαζόμουν να περιβληθώ με την Κοσμική Εξουσία της Ιθύνουσας Συνειδητότητας του νέου κύκλου του χρόνου. Καθώς βλέπετε, ολόκληρη η περίοδος είναι βαθμιαία στη ραδιοβολία, όπως επίσης είναι βαθμιαία στην εφαρμογή και την προετοιμασία της συνείδησης.

"Κατά την τελευταία επίγεια ζωή μου είχα το προνόμιο να έρχομαι σε επαφή με πολλούς από τους Διδασκάλους, μερικοί από τους οποίους είχαν αναληφθεί, ενώ άλλοι όχι, αν και πολύ εξελιγμένοι. Με τη βοήθειά τους μπόρεσα να κάνω χρήση των μέσων τα οποία τότε μου διέθεταν και να προετοιμαστώ για την τελική μου απολύτρωση. Κατά το τέλος της επίγειας εκείνης ζωής, πήγα στην Τρανσυλβανία και από εκεί, την 1η Μαΐου 1684, πέρασα στη διατονική κλίμακα των Αναληφθέντων Διδασκάλων. Το υπούργημα του Ηγέτη της 7ης Ακτίνας το ανέλαβα, κατά τα τέλη του 18ου αιώνα, μετά την εξυπηρέτηση που έδωσα στην Αμερική και στην Αυλή της Γαλλίας για την ελευθερία τους.

"Όταν ανέλαβα το υπούργημα του Ηγέτη, δεν ήταν δυνατόν πλέον να μεταχειρίζομαι τις ζωτικές μου δυνάμεις και να επισκέπτομαι τους Βασιλείς της Ευρώπης όπως έκανα νωρίτερα. Μέχρι τότε είχα ορισμένη ελευθερία να κάνω χρήση των ενεργειών αυτών στην προσπάθειά μου να ιδρύσω ένα συγκρότημα Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης και να πείσω ορισμένους μαθητές των απόκρυφων Νόμων ότι, αν συνεργάζονταν με την Ιεραρχία, μία παγκόσμια αδελφότητα μπορούσε να ιδρυθεί χωρίς αιματοχυσία. Εκτός ορισμένων προσπαθειών μου μέσω του Ναπολέοντα Βοναπάρτη,1 δεν έδωσα πλέον προσωπική υπηρεσία στους κυβερνητικούς κύκλους και η εξυπηρέτησή μου προς την ανθρωπότητα έγινε Κοσμική.

"Θα θυμάμαι πάντα την τελετή με την οποία έλαβα το στέμμα ως Ηγέτης της 7ης Ακτίνας από την Αγαπητή Γκουάν Γιν. Σκεφτόμουν τότε, με βαθύ αίσθημα ευθύνης, αν ποτέ θα μπορούσα να ενσωματώσω το έλεος, την ευσπλαχνία και την αγάπη μιας τέτοιας ΄Υπαρξης όπως η Γκουάν Γιν, ελπίζοντας ότι πιθανόν, για κάποιο άγνωστο λόγο, δε θα αναλάμβανα την ευθύνη για την οποία είχα τόσο λίγη προετοιμασία στις εσωτερικές σφαίρες.

"Αναφορικά με τη χρήση του Ιερού Πυρός της Μετουσίωσης, μία από τις κύριες εντυπώσεις που άλλαζε την ενέργεια της Γκουάν Γιν από τη δική μου, φαίνεται να είναι ότι Αυτή δίδαξε:

τη χρήση της Φλόγας του Ελέους ως δύναμη Μετουσίωσης, στην αλλαγή της ποιότητας της ενέργειας, ενώ

η προσφορά της Ιόχρου Φλόγας, όπως αυτή δίνεται πρόσφατα, δίνει έμφαση στην κατανάλωση της δυσαρμονίας.

Ελπίζω να εντυπώσουμε στη συνείδηση των νέων μαθητών ότι η Φλόγα αυτή δεν είναι μόνο καταναλίσκουσα ενέργεια δυσαρμονίας αλλά επίσης, δύναμη μετουσίωσης, ικανή να αλλάξει την ποιότητα της ενέργειας σε τελειότητα, ώστε να αποβεί η ίδια αυτή ενέργεια αξία στα χέρια τους.

"΄Ηρθε ο καιρός που θα ενδυθώ νέα εσθήτα. ΄Ελαβα το ΄Αμφιο του Ηγέτη της 7ης Ακτίνας και τώρα αναλαμβάνω την Κοσμική Πορφύρα ως ο Ηγέτης του επερχόμενου μεγάλου κύκλου των 2000 ετών, που κλείνει τον μεγαλύτερο κύκλο των 14.000 ετών. ΄Εχω ανάγκη αυτή την ώρα από τις προσευχές και τις ικεσίες, τη λατρεία και την επίκληση όλων εκείνων που Με αγαπούν, ώστε να επωφεληθώ κάθε ενέργειας που η συνειδητότητά Μου μπορεί να απορροφήσει και την οποία θα μπορέσω να επιχύσω σαν τη μεγαλύτερη ευλογία πάνω στην ανθρωπότητα, μέσα από τη συνείδηση ενός εκάστου από εσάς και όλων των φίλων Μου, σε όλη την υφήλιο. ΄Εζησα με σκοπό να εξυπηρετήσω τη ζωή. ΄Εζησα με σκοπό να την ελευθερώσω. Τώρα είναι η ώρα της ευκαιρίας Μου.

"Βρίσκομαι σήμερα στη θέση να αναλάβω την ευθύνη της εξέλιξης ενός Πλανήτη, όλου του κόσμου του, όλων των Αγγέλων και όλων των στοιχειωδών. ΄Ισταμαι, ζητώντας την αγάπη και τη φιλία των ανθρώπων. Είμαι βέβαιος για την αγάπη, τη φιλία και τη βοήθεια στον Ουρανό των Μεγάλων Εκείνων Υπάρξεων Φωτός και τελειότητας στις οποίες είμαι αιωνίως ευγνώμων.

"Η "ουρά" της ωραιότατης αυτής Εσθήτας της Στέψης, θα έχει μήκος 40 πόδια. Το Στέμμα θα το λάβω από τον Αγαπητό Ιησού γιατί, ως ο Πρίγκηπας της Ειρήνης της ΄Εκτης Ακτίνας, το είχε υπό τη φύλαξή Του κατά τα τελευταία 2000 χρόνια.

Το Σκήπτρο της εξουσίας θα το λάβω από τον Σανάτ Κουμάρα.

Θα είναι αληθινά μία ημέρα που θα θυμόμαστε, μία ημέρα κατά την οποία θα προσφέρω τον Εαυτό Μου στη Ζωή και την Ελευθερία.

"Επιθυμώ να σας ευχαριστήσω για την τέλεια αφιέρωσή σας που τόσο εθελοντικά προσφέρατε. Επιθυμώ να σας ευχαριστήσω στο όνομα της Ελευθερίας, για την κατάθεση των ενεργειών σας προς Αυτή σε κάθε εποχή που ζήσατε, δια μέσου των αιώνων. Τώρα μπαίνουμε σε μια νέα ημέρα. Θα θυμηθώ εκείνους από σας που στάθηκαν στο πλευρό Μου και θα αποβούν μέρος της Πνευματικής Αυλής που ζει αιώνια.

"Είναι πολλά που ήθελα να σας πω. Είναι πολλά εκείνα που σκέφτομαι αναφορικά με καθέναν από σας. Υπάρχουν αναμνήσεις στην καρδιά Μου… και οι αναμνήσεις αυτές είναι ο σύνδεσμος Ουρανού και Γης…. Είναι οι δεσμοί που διατηρούν Αναληφθείσες Υπάρξεις γύρω από τον Πλανήτη, οι Οποίες δε δέχονται να χαρούν τη Θεία ευτυχία όσο ακόμα μερίδα της ζωής περπατά στο σκοτάδι.

Είναι θαυμάσιο, ότι δια μέσου του καθένα από εσάς, θα επικοινωνήσουμε με τους υπόλοιπους της ανθρωπότητας και θα τους ελευθερώσουμε. Ελπίζω και πιστεύω ότι θα απολαύσετε τη χαρά και ευδαιμονία της επερχόμενης 7ης Ακτίνας καθώς και την ωραιότητα της ΄Ελευσης του Ουράνιου Βασιλείου….".

………………………… ………….

1Ο Μέγας Θείος Ηγέτης σε ομιλία Του προς τους μαθητές της "Ι ΑΜ" την 18η Μαϊου 1938, ανέφερε για το Ναπολέοντα:

"… Παρατηρήστε την εδώ κατάσταση (στην Αμερική) σε σύγκριση με εκείνη της Ευρώπης. Όταν ο ΄Αγιος Γερμανός δίδασκε τον Ναπολέοντα, προσπαθούσε να προετοιμάσει, μέσω αυτού, μία κατάσταση για να δώσει την ίδια γνώση (που εσείς λαμβάνετε).

Κατά τη νεότητά του, ο Ναπολέων ήταν πολύ μετριόφρων και ταπεινός. Όταν όμως άρχισε να βλέπει τη δύναμη των κατορθωμάτων του και όταν κάποιοι κακόβουλοι ιδιώτες, τους οποίους δεν υποπτεύονταν, άρχισαν να εισάγουν στα αυτιά του τις ύπουλες, υποσκάπτουσες και μυσαρές εισηγήσεις τους, (ο Ναπολέων) μη υποπτευόμενος την κακοβουλία τους, τις αξιοποίησε στον αισθητικό του κόσμο.

Δεν πέρασε πολύς καιρός όπου η ανθρώπινη αλαζονεία άρχισε να σηκώνει το κεφάλι της και σε Εκείνον ακόμα που αγαπούσε περισσότερο από τη ζωή του (΄Αγιο Γερμανό), είπε: "Από τώρα και στο εξής θα αναλάβω εγώ να δίνω διαταγές" και με το "εγώ", εννοούσε το ανθρώπινο "εγώ".

Ο ΄Αγιος Γερμανός, γνωρίζοντας τον μεγάλο κίνδυνο (του Ναπολέοντα) προσπάθησε, με κάθε μέσο που είχε στην εξουσία Του, να του υποδείξει την Αλήθεια, αλλά όταν έρχεται ο ανθρώπινος εγωϊσμός, η Τελειότητα, προσωρινά, απέρχεται….".

Δεν υπάρχουν σχόλια: